sâmbătă, 23 aprilie 2011

Lucrurile simple, cum spuneam...










Sa zicem ca e sâmbăta dimineața, chiar in ajunul Invierii, ai rămas in târg (mă refer desigur la capitală) si te intrebi ce sa faci: pai uite, noi am răspuns invitatiei Ciclissimo de a face o plimbare pe Bromptoane, alături de alți posesori fideli mărcii, sau de aspiranți la acest statut. (By the way, she never leaves home the day before Easter).






Am parcurs de voie traseul Aviatorilor, Piata Victoriei, Kiseleff, Herăstrău şi ne-am reunit, unde altundeva, la sediul Ciclissimo. Am făcut poze, am vazut cum e sa nu fie mașini pe străzi (thanks God!), apoi am vorbit despre pasiunea comuna: ce accesorii noi scoate Brompton anul acesta, cum îi ungi lantul, cum îi schimbi o pedală, treburi tihnite si normale, fără legătură cu numele proprii pe care le citim în ziare (eu, în fiecare seară, mereu spunandu-mi că trebuie sa mă las...).


Ne-am răcorit cu ceai fierbinte de la Bernschutz, neîndulcit, ca sa aibă efect! Am depășit de vreo patru ori jumătatea de oră pe care ne-o alocaserăm inițial, doar pentru a ne îndrepta către Rue de Pain, un loc unde întotdeauna îmi spun că da, România are o șansă, oamenii ei sunt normali (poate pentru ca sunt mulți expați acolo), am sorbit doua supe de roșii, am refuzat (e totusi postul Pastelui) politicos felia de cozonac aburind oferită din partea casei (ea a gustat spunandu-mi "păcat e foarte bun, aproape ca cel de casă"), si ne-am întors sa ne recuperam mașina, imbarcandu-ne lejer in portbagaj cele doua Bromptoane...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Niciun comentariu: