duminică, 31 octombrie 2010

Sa-i zicem... "De la Sibiu"

Tânara ospatarita de la Continental Forum din Sibiu (deh, hotel cu pretenții!) era sincer nedumerita când i-am mulțumit pentru micul dejun. Cu câteva minute mai înainte prefera sa fredoneze din playlist-ul (neadecvat cu ora matinala) care mă agresa auditiv in loc sa ma ajute sa nu îmi prind mâinile intr-un prăjitor de pâine savant (hm!). Fapt ce mi-a prilejuit următoarea reflectie: cine oare stabilește din Germania si pana in Spania postul de radio care se asculta in holul unui hotel de patru stele, sau intr-un restaurant?! Ca acolo aud cu totul si totul altceva. Oare nu a auzit nimeni pe la noi de jazz, muzica simfonica sau măcar de chill out?! Eu nu aud decât Kissfm, zuzu nu știu care si alte lalaieli la fel de elaborate ca noi, nu?!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Niciun comentariu: