vineri, 6 noiembrie 2009

Cum am vazut eu prima intalnire a Romanian Brompton Fan Club








Intr-o lume nebuna, nebuna (eu ma uit mult pe canalele de stiri) normalitatea si bunul simt vin in doze mici. Am avut parte de o portie de normalitate Duminica, 1 Noiembrie 2009, la prima intalnire a posesorilor de biciclete Brompton. Crezul meu este "Oameni frumosi pe biciclete frumoase" - ei bine, asta am vazut Duminica! Oameni zambitori, politicosi, ne-am intalnit in curte, la Muzeul Taranului Roman (hm, fostul Muzeu al PCR) si am parcurs agale traseul Kisseleff, Arcul de Triumf, o parte din Parcul Herastrau si apoi, retur pe Aviatorilor inapoi pe terasa MTR, unde cei de la Veloteca au organizat un concurs de pliat si depliat bicicleta Brompton; s-a servit grog, s-au facut poze... S-au facut planuri pentru alte iesiri, poate o tura la munte.
Pe langa Bromptonul obligatoriu din dotare, unii sedeam pe cate o sa Brooks, o completare naturala a bicicletei.
Ma gandesc ca nu ar fi imposibil sa organizam si un Tweed Ride, ca la Londra. Premisele sunt create!

2 comentarii:

George spunea...

salut..as dori sa stiu cand va fi urmatoarea intalnire a bromptonistilor :). george

is spunea...

In prima Sambata sau Duminica in care posesorii de Brompton doresc acest lucru! Asteptam feedback!